27 Ağustos 2009 Perşembe

Happy Hippy Day!



Ne gündü ama! Telefon üstüne telefon gelmesi de, uzakta olmama rağmen kapıma gizemli kutular yağması da günümü şenlendirdi. İlk defa kendi pastamı kendim yaptım. Uzun zamandır yapmadığım ama bir zamanlar spesialim olan Tiramisu'mun tarifini unutunca, kendimi tarifi verdiğim kişileri arayıp, 'Yanlış hatırlamıyorsan size bir Tiramisu tarifi vermiştim, şimdi onu geri alabilir miyim?' derken buldum. Tek tek arayanlara, mesaj atanlara, hiç telafuz etmememe rağmen içten içe istediğim şeyleri hissedip bana alanlara, özenle hazırlanmış doğumgünü kitine! teşekkürü bir borç bilirim. Bu arada, 3 kere mumlarımı üflemiş ve 3 ayrı dilek tutmuş olabilirim.

3 yorum:

mrlmrl dedi ki...

:)))her 3 dileğin de tez vakitte ayrı ayrı kabul olsunlar...he bir de pek tabii ki de tekrar tekrar iyi ki doğdun ve de tekrar tekrar iyi ki varsın!ROH ROH ROH! .D

mrlmrl dedi ki...

bu arada, bloğunda ii ki doğdun Damlalar, Merveler, İpekler, Nihanlar, hepsiler var da bi tek Mrllar yok... :( şu an itibariyle farkettiğim bu acı gerçek kalbimi az biraz çatırdattı doğrusu...ya neyse! :P kıskançlık yok, hele ki trip hiç yok! tüm bu düşüncesizliğine rağmen yine de ii ki doğdun!! :)) :P

Gözde Otman dedi ki...

bende bunu ne zaman söyleyeceksin acaba diye bekliyordum... ;( bu durumu geçenlerde farkettim ama hemen nedenini de düşündüm. normalde doğumgünleri birbirimizi görmek için bir sebep ya, zaten o yüzden bloguma bugüne kadar onları buluştuğumuzda yazdım ya... sanırım tek bir istisna durum olmuş.. senin doğumgünü kutlamaya karşı oluşunun sebebi dolayısıyla da yazı yazılmamış... en kısa zamanda telafisi olacaktır! öperim 3n sevdiğim mrlm;)