3 Temmuz 2009 Cuma

Anadolu Hisarı'nda Nişan



Haftalar öncesinden Selin ile Tanır'ın nişan davetiyesini dijital olarak aldım. Gelecegimi bildirdim ama son dakikada çıkan ve reddedilemeyecek olan bir iş beni baya bi gerdi. Sagolsun, Merve'nin destegi sayesinde nişandaki yerimi alabildim. Her geçen gün Kadıköy Anadolu Lisesi çevremden birileri evlendiginden olucak, artık beni şaşırtmamaya başladı bu tip etkinlikler. Geçen sene 'yok artık!' dedigim şeye, sayelerinde bugün normal birşeymiş gibi bakabiliyorum. Onların sayısı artıp, ben ve benim gibi o tarakta bezi olmayanlar azalırken, ve onlar tarafından kendimi yadırgamama neden olacak söz, bakış ve hareketlere maruz kalırken degiştim bende. Degiştim derken, onların durumunu yeni yeni kabullenmeyi ögrendim...

Uzun bir süredir birlikte olduklarını, iyi anlaştıklarını bildigim, dolayısıyla birbirlerine çok yakıştıklarını düşündügüm Selin ve Tanır'ın nişanı beni çok mutlu etti. Nişan olayının kendisi kadar nişan mekanı da benim için süperdi. Anadolu Hisarı'ndaki Kıyı Emniyeti Sosyal Tesisleri daha önceden tabelasını gördügüm fakat hiç gitmedigim bir yer. Anadolu Hisarın'nda oturmanın verdigi konfor ile 19.30 davetine 19.30'da evden çıkarak bütün arkadaşlarımdan erken varma lüksüne sahip oldum sayelerinde. İçeri girince 'bebekligini bilirim! diyipte kendisini kızdırabilecegim Beste karşıladı beni kapıda. Masama oturmadan mekanın muhteşem lokasyonu şaşırttı. Rumeli Hisarı'nın hemen karşısında, Anadolu Hisarı'nın içinde, bogazı ve FSM'yi kucaklayan Kıyı Emniyeti Sosyal Tesislerini baya başarılı buldum. Nişan yüzüklerini takiben, masaların dolaşılması, pastanın kesilmesi ve Selin'in hoşlanmadıgı ezgiler araya karışsa da dansetmek şeklinde gece ilerledi. Modern! piyanist şantörün 'çaldıgımız şarkılarla gelin hanımı kızdırdık ama misafirlerin isteklerini reddetmemiz söz konusu olamaz' gibi densiz açıklaması haricinde her şey gayet güzeldi. Yalnız kızların fotografları yollamasını beklemek, nişan sonrasında keske fotograf makimeni götürseymişim dedirtti.

Hiç yorum yok: