27 Şubat 2009 Cuma

Balikev



Amerika donusu degisik bir yere yemege gidelim dedik, oncesinde bizim icin cok klasik bir yere gitmistik ya... Gerci annemler bol bol geliyorlarmis, dolayisiyla sadece bana degisiklik oldu. Bir balikcidan bekleyeceginizden cok farkli bir atmosferde (eee istinye park'in icindeki istinye pazarindan da bu beklenirdi) lezzetli bir bir balik yedik. Balik corbasi ile baslayan seruvenimiz, rokali mokali bir mevsim salatasi ve ana balik yemegi ile devam etti. Masada cogunluk, cop siste izgara hamsi tercih ederken, ben hayatimda ilk defa duydugum doner somonunun tadina baktim. Baya yadirgandim ama napiyim, somonu cok seviyorum, hamsiye de bir turlu alisamiyorum. Ayrica Fishkender'i de cok merak etmeme ragmen, denemeye cesaret edemedim. Gerci bu baliklar disinda da bir suru cesit baska balik vardi. Bu aydinlik ve ferah mekanda hem balik almaya gelenleri, hem de restoran misafirlerini ortada cok temiz ve itinali bir sunum, denizci kiyafetleri icinde de canla basla calisan garsonlar bekliyor. Hos bir yer ama balikciya hic benzemiyor. Yine de ben begendim, balik yeme istegimi kabartiyor.

Hiç yorum yok: