14 Şubat 2009 Cumartesi

Gunay Ulubey Kebapcisi



'99 yilinda deprem korkusuyla Erenkoy'den Anadolu Hisari'na tasinana kadar, haftaicleri arada sirada ailecek gerceklestirdigimiz gezilerimizde evden pek uzaga gitmez, hatta yemek yiyecegimiz restoran konusunda da pek yaratici olmaya gerek duymazdik. En basta her kafadan bir ses ciksa da; pizza, kebap, hamburger gibi seceneklerin arasinda gidip geldikten sonra, hep ayni yere gitmeye karar kilardik. O gunlerde adi Gunay Uludag Kebapcisi, bugunlerde Gunay Ulubey Kebapcisi olan bu et lokantasina ben kendimi bildim bile gideriz. Menude bir cok secenek olmasina ragmen, ustunde once salca, sonra kizgin yag gezdirilen yogurtsuz iskenderden baska bir sey yemedim. Ne cok yerde iskender denedim ama hic biri Ulubey'in yerini tutmadi, hic biri bana burdaki kadar hafif ve lezzetli gelmedi diyebilirim. Yillardir sahibinden garsonlarina ve otoparkcisina, hic degismeden tam takim gorev basinda olan bu restoran, arada sirada ufak degisiklikler yapsada dekorasyon konusunda buyuk degisimlere gitmedi, modernlesmedi. Bu sirada elbette, lezzetlerinden de hic taviz vermedi. Bence ayni kalmasi, zamana kendini kaptirmamasi gayet iyi. Her gittigimde beni ayni biraktigim gibi karsilamasi beni cok mutlu ediyor. Eski gunlere goturuyor. Yillar gecse de aradan hic ama hic degismeyen bu restoran, her zaman benim favorimlerimden biri olarak kalicak.

1 yorum:

Gözde Otman dedi ki...

evet evet ayni yer;) super ya cok seviyorum..

ahhh ahhh, ne pizza yerdik di mi ya? bazen yanlis mi hatirliyorum diye dusunuyorum, hayal gibi gozukuyor gunler gectikce, bugunlerde su bile yaradikca;)))