26 Ocak 2009 Pazartesi

Hamdi'ye Yürüyüş



Pazar gunu Ipek oyle bir planla geldi ki bana, hayir diyebilmem imkansizdi. Tunel'den baslayarak, Galata, Karakoy ve ordan Eminonu rotasinda yurumek, fotograf cekmek ve son duragimiz olacak Hamdi'de fistikli kebap yemek! Tabi ki de, seve seve kabul ettim, Ipek ve ogrencilerine;) eslik ettim. Hamdi Restaurant Istanbul'da lezzetli kebap secenekleri ile bir klasikmis, Ipeknimo'dan duymus ama gitme firsati bulamamistim. Eski Istanbul'un kalbindeki 7/24 acik bu mekan ve bu mekanin super manzarasi da cok meshurmus...



Biraz geziye gec basladigimizdan ve yururken fotograf cekmeden duramamamdan olucak, kopruden Eminonu'ne gectigimizde betim benzim atmisti. Ne zaman Hamdi'nin camla kapli terasina ciktik ve Galata, Eminönü, Sultanahmet, Boğaz… manzarasi bizi karsiladi, ancak o zaman kendime geldim, hemen yiyecegimi siparis ettim.

Gercekten de, super manzarasiyla mekan, calisanlar ve servis hizi cok iyiydi. Ipek'in tavsiyesiyle yedigim fistikli kebap ve bol fistikli baklava da hic fena degiller. Ama tekrar gitsem farkli bir kebap yerdim diye dusunuyorum, ama ustune muhakkak! baklava...




Yediklerime her dikkat etmeye basladigimda, karsimda baklava bulmak zorunda miyim? Biri beni sınıyor mu acaba diye dusunmekten kendimi alamiyorum...

Hiç yorum yok: