27 Ağustos 2008 Çarşamba

Mimoza Balik Restorani


fotograf: Ender Cakici, http://dreambodrum.blogspot.com

Dun gece bir davet uzerine Gumusluk Koyundaydik. Arabamizi parkettikten sonra sahile inip saga donduk ve Antik Myndos şehrinin limanı olan taş iskelenin hemen yanıbaşında, koyun en sonundaki Mimoza'ya yuruduk. Dipdibe dizilmis balik restoranlarindan bagimsiz bir sekilde en sona, deniz kenarina kurulmus bu yer digerlerinden cok farkliydi. En basta basit ama zevkli dekorasyonu, daha dogrusu salas havasini sevdim. Suyun icindeki renkli lambalarla suslenmis agaclari, renkli isiklarinin sudaki yansimalari ve tabii ki de once servis edilen mezeleri (sonunda kabak cicegi dolmama kavusabildim:) ve son numara levrek ve dulger baligi... Her sey gayet guzeldi. Havada hafif bir esinti, gecenin gec saatlerine kadar kumlarin ustundeki masamizda gecenin tadini cikardik. Meyve tabagi, ev yapimi baklavalar ve agzina kadar ciceklerle donatilmis cikolatalarla suslenmis bir tepside servis edilen turk kahvelerimizle geceyi noktaladik.

1 yorum:

Damla Cihangir dedi ki...

Canim benim, blogun gercekten cok keyifli, tebrik ediyorum! hem Persepolis icin hem de keyifli Londra'dan sohbetimiz icin teesekkur ediyorum... :)