26 Ağustos 2008 Salı

Arşipel Balık Restoranı


Annemle babamin 26. evlilik yildonumleri dolayisiyla, Bitez Aktur'un icindeki Arşipel'deydik dun aksam. Eski bir bodrum evinin etrafina kurulmus restoranin terasinda, deniz kenarinda ve iskelesinde masalari var. Iskele iyi hos ama romantik mum isigi altinda oturanlar sanki yediklerini goremiyorlar gibime geldiginden, terasa gectik. Fume ve cig balik tabaklariyla meshur olmasina ragmen, babam bu gece annemle benim hatirim icin onlardan uzak durdu:). Onun yerine izgara kalamar, ahtapot salatasi, tabii ki de borulce, kurutulmus domates ve beyaz peynir, kavun ve salata cesitleri arasinda bir miktar yuzdukten sonra birlikte, catlama kivamina gelmistim ki, baligimiz geldi, sinarit... Belki benim cahilligimden olucak ilk defa duydum adini. (Bu yasima geldim hala baliklari birbirinden ayiramiyorum, bir ara bu konuya egilip kendimi gelistirmem lazim:) Hersey gayet guzeldi sonuc olarak. Garsonlar, komiler biraz komikti o kadar. Cok profesyonel gecinip sadece SuAda ve Bodrum'da yerimiz var diyen bir yer icin, biraz sakar ya da heyecanlilar miydi desem bilemiyorum. Neyse acemi hallerini heyecanli olmalarina bagliyorum.

Hiç yorum yok: