13 Ağustos 2008 Çarşamba

Kavakli Koftecisi



Bodrum'un bir cok kosesini birbirinden cok sevdigimi genelde arkadaslarim bilir ama Yalikavak'in bendeki yerinin ayri oldugu da bilinen ayri bir gercektir. Gokcebel koyunda ikamet etmemizden midir, Bodrum sicagini cekilir kilan Yalikavak ruzgarindan mi, yoksa midemin bayram etmesini saglayan restoranlar, dondurmacilar, pastanelerden mi bilemiyorum ama galiba hepsini ayri seviyorum. Bugun artik kendimi sokaklara atmanin vaktidir diye dusundum ve solugu Yalikavak'ta aldim. Sevilen, her sene mutlaka gidilmesi gereken restoranlarin basindaki 'Kavakli Koftecisi' ne gittim. Burasi sadece porsiyon porsiyon kofte, piyaz ve ekmek (ama cok ozel bir ekmekten bahsediyorum, yani kofteden once onun icin gidiyor olabilirim oraya) sunuyor musterilerine. Cok kisitli bir menu gibi gozuktugunu biliyorum ama yaptiklari iste ne kadar usta olabildiklerini siz hayal edin artik. Tahta bank seklindeki masalari tadi daha onceden damaginda kalan ya da methini duyan musterileriyle dolup dolup bosaliyor gun boyunca.

Hiç yorum yok: