20 Ağustos 2008 Çarşamba

Kismet Lokantasi



Bazilari bebek resimleri koysun:) , ben hep yemek resimleri koyayim:). Bu sefer ki duragim Konacik Mevkiindeki Kismet Lokantasi. Ege mutfagindan duyulmus duyulmamis bilimum yoresel yemeklerin esnaf lokantasi gorunumu altinda sunuldugu, Bodrum'da mutlaka gidilecekler listesinin bas siralarinda bulunan super bir yer. Gerek sicak sebze yemeklerinin, gerekse zeytinyaglilarin arasinda kaybolmak ve hepsinden az az istemek, her seferinde basimiza gelen sey. Tabi onden gelen odun kokulu yuvarlak ekmekleri, lezzetli yogurt ve cacigi da yemeden duramiyoruz. Gozumuzun doymamasindan dolayi, her seferinde yuksek dozda yemek tuketmis ama agzimiz kulaklarimizda ortami terkediyoruz diyebilirim. Bu arada ilgilenenlere, burasi sadece oglenleri yemek cikartiyor, yani aksamlari kapali oluyor. Otlu pide falan da yapiyormus ama ben daha o kisima gecemedim, cunku zeytinyaglilardan hic bir sefer vazgecemedim.

Tabagimizdaki kusbakisi bakacak olursak; semizotu, fasulye kavurma, nohutlu pirasa, vs. gorebiliriz, Sicak yemek sonrasi tamamen tikanmis bir haldeyken tuketmem beklenen bu tabagi da tabii ki de sildim supurdum Kismet'i kocaman gulumseme ile terkettim.

Hiç yorum yok: