19 Nisan 2009 Pazar

Bayrak

Gectigimiz hafta, kendimi surekli olarak kulagimda telefon konusurken, elimin altinda klavye toplu mailler atarken buldum. Yapmaya calistigim sadece bir tiyatro organizasyonuydu, uzun bir suredir hakkinda konustugumuz ama bir turlu hayata geciremedigimiz... Baktim ki, 'Bayrak' CKM'de oynamaya baslamis, Caddebostan'a ayagimiza kadar gelmis, bende dayanamadim bilet aldim, hemde 40 tane! Ne olsa bizim kizlar istiyor diye dusundum, hem Rotaract kulubu olarak bir organizasyon yapmak ne zamandan beri hayalini kurdugumuz bir seydi. Rahat rahat satariz biletleri, kalabalik kalabalik gider izleriz bu guzel oyunu gibime geldi. Meger ben hayal dunyasinda yasiyormusum, o biletlerin her biri burnumdan fitil fitil gelecekmis... Oyun oncesi kapida elimde biletlerle kalakaldim ama o kadar elimden geleni yaptim ki, bos koltuklari hic umursamaz haldeydim.



Oyuna geri donecek olursak, uzun zamandir nadir olarak gidebildigim tiyatrolardan en farklisi, guclusu ve carpicisiydi Bayrak. Basarili kadrosu, basit/pratik ama efektif sahne duzenlemesi ve cagimizin en buyuk problemlerinden biri olarak iletisimsizlik ana temasi ile oyun gercekten gorulmeye degermis dedirtti. Bazi arkadaslarimin verdigi spoilerlardan uzak durmak adina, ben hosuma giden bir cok detaydan bahsetmek kaciyorum simdilik. Icine ufacik bir merak bile dusen varsa, gitsin izlesin carsambalardan bir carsamba Beyoglu'nda.

Hiç yorum yok: