17 Ekim 2009 Cumartesi

Ghetto'da Mor ve Ötesi



Mor ve Ötesi, Mayıs 2007'de Ghetto'da unutulmaz bir akustik konser vermiş... Ben o zaman küçüğüm, hatırlamıyorum. Grup aynı repertuar ile tekrar seyirci karşısına çıkmaya karar verince iyi oldu, bende bu akustik konseri izleme fırsatımı buldum. İlk duyduğumda baya bir tepki gösterdiğim fiyatları fahiş, ilk defa Ghetto'ya giden biri olarak satılan bilet sayısına göre mekanı küçük, diğer bir deyişle de konseri alanını fazla kalabalık buldum. Sürekli hareket halinde olan ve konseri dinlemeyecekse neden geldiği belli olmayan, 3 saatlik konser süresi boyunca durmadan, çarpa çarpa sağımdan solun geçenleri ve bardağı taşıran son damla olarak yerimde kıpırdamadan duran beni azarlayan ne idüğü belirsizi terbiyesiz buldum! Eğlenmeye mi geldim, stres olmaya mı anlayamadan konser bitti. Yine de Mor ve Ötesi'nin canlı performansı görülmeye değerdi.

Hiç yorum yok: