1 Mayıs 2010 Cumartesi

Hardal

Asmalımescit'te bir doğumgünü organizasyonu vardı dün akşam, hem de geçenlerde kalabalık ile birlikte önünden aktığımız Hardal'da. Mrv ve Snm'e isterseniz, Hardal'a bir uğrayıp çıkalım, istediğiniz başka bir yerde yiyelim dedim ama Hardal'a bir uğrayınca yeni burgerler tatma aşkına oturduk kaldık.



Mekanı girmemizle önce ambiansı beğendik, ağzına kadar lolipop dolu dev kaseyi sevdik ve menünün içinde kaybolduk. Diyette misin? sayfasını direk pas geçerek, burgerlere daldık. İçindeki patlıcan ve kabaklara tav olarak, Anadolu Burger siparişi verdim ben. Mrv ile Snm de, farklı burgerler söyledi. Sınırsız patates kızartması siparişinden uzak durarak, kaloriden feragat ettiğimizi sanarken biz, dev servislerde yemeklerimiz geldi. Her serviste burgerin yanıbaşında kova şeklinde gelen patates kızartması, büyük bir kasede coleslaw salatası ve barbekü sosları olunca, 3 servis bir masaya sığamadı... Aynı kimsenin kendi yemeklerinin midesine sığmadığı gibi... Yemeklerin geldiği anda doyduk zaten, en başta gözümüz doydu yani. Sonra ayıptır sölemesi çatlayana kadar yedik, üstüne hazmetmek için çay söledik ama dayanamadık, 'bir limonata 3 kamış' edasıyla 'bir cheesecake 3 çatal' siparişi de verdik.

O kadar çok yedik ve içtik ki, restoran çıkışında tam Rennie'lik olmuştum... Asmalımescit'in en tenha olabilecek noktasından (cuma akşamı ne kadar tenha olabilirse..) İstiklal'a çıktık ve Şişhane'den metroya binmek yerine meydana kadar yürüdük kendimize gelebilmek için. Hardal'a bir not vermek gerekirse, mekana ve sunumlara bayıldım ama burgerlerin lezzeti sınıfta kaldı bana göre. Bir daha ki sefere, burgerci olmasına rağmen burger yemek yerine başka lezzetler denemek ya da sadece rengarenk içkilerinden içmek lazım.

1 yorum:

mrlmrl dedi ki...

kova sırf su taşımak için değil neticede...:P çok amaçlı kullanılabiliyor yeri gelince :)