28 Eylül 2009 Pazartesi

İyi ki doğduk, hepimiz!



Sabancılı kızlar olarak sonunda buluştuk. Dile kolay, aylar geçmiş aradan görüşmeyeli. Neler neler olmuş ama bizim birbirimizden haberimiz yok. Daha bir kaç ay önce, en azından doğum günleri vesile olur görüşmemize diyordum, o da yalan oldu ... Neyse ki insan gerçekten yakın hissettikleri ile uzun süre görüşmeyince değişen bir şey olmuyor. Karşılaşınca, sanki araya o kadar zaman girmemiş gibi davranıyor. Mesela aylar geçse de aradan, Nhn bizleri ısrarla kendi evine davet ediyor, doğumgünlerinin üstünden ne kadar geçmiş olursa olsun, Mrl herkese pastalar, mumlar ayarlıyor. Ve her seferinde, iyi ki varsınız kızlar dedirtiyorlar.

3 yorum:

mrlmrl dedi ki...

heh, sonunda bu vesileyle aylar sonra da olsa d.günümü yazısal olarak kutlamış oldun! diğerlerini kıskanmama gerek yok artk...Mrl'ı içsel huzura erdirdiğin için tşk! :P :D

Gözde Otman dedi ki...

sen böle diyince üzülüyorum;(
bende seni üzdüysem, özür diliyorum...

mrlmrl dedi ki...

ay esas ben özür diliyorum...şakha yaptm yahu şakha!walla...hadi üfle şu mumu da barışalım :)