12 Ekim 2008 Pazar

My Neighbour Totoro

Bu aralar Miyazaki'ye sardim. Gittim 4lu bir film seti aldim, doya doya izlerim dedim ama aksilik bu ya, ilk izledigim film takilinca ve adamlar aynisini bulamayinca filmlere doyamadan geri vermek durumunda kaldim (ama vermeden hemen bi tanesini daha izliyim dedim)



1988 yapimi Japon animesi Komsum, Totoro; Satsuki ve Mei isimli abla kardes iki kiz kardesin babalariyla beraber kirsal bolgeye tasinmasiyla basliyor ve ormanin koruyucusu olduguna inandiklari Totoro ile tanisiyorlar. Otobus seklindeki dev kedi ile yolculuklar yapiliyor, ayinsel danslar esliginde mese palamutlarinin buyumesi izleniyor... Yine cok tatli, yine cok eglenceli bir film.

1 yorum:

kaantobel dedi ki...

Ben bu filmi izlemedim ama spirited away yada türçe olarak ruhların kaçışı adlı filmi izledim ve çok beğendim tavsiye ederim.