23 Nisan 2010 Cuma

Seattle Coffee Levent'te



Dükkan açılışından beri cumartesi pazar demeden ve hiç ara vermeden çalıştığımızdan, 23 Nisan'da bi nefes alalım dedim. Kaç zamandır yapmak istediğim gibi sabahtan kendime zaman ayırdım, İstanbul sokaklarının sakinliğinden faydalanarak rahat rahat arabayla istediğim yerlere ulaştım. Seattle Coffee'nin Yeşilköy'deki şubesinden sonra, Levent'te açılmış olmasının tadını çıkardım. Meşhur Marmaris Büfesi gelen talebi karşılayamaz olmuş ki, çareyi dükkanı büyütmekte bulmuş ama ben aynı lezzetleri yemekten oldukça sıkıldım. Büfenin komşusu Seatlle Coffee, ufak ama sıcak ortamı ile lezzetli sandviçler, wrapler ve salatalar, hatta lazanya gibi farklı yiyecek seçenekleri sunuyor. Ben fesleğenli tavuklu sandviç yedim, tadını da fiyatına göre oldukça büyük ebadını da beğendim. Cheesecake, havuçlu kek gibi klasikler dışında ev yapımı muffinlerini ve cookielerini şiddetle tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: