17 Nisan 2010 Cumartesi

Pancake Aşkına!

Biliyorum uzun zamandır yazmıyorum ama neden diye kendime sormaya bile zaman bulamıyorum. Acaba yaşamımı sürdürebilmek için yemekten ve çalışmaktan başka hayata dair ne yapıyorum? Ne okumaya ne yazmaya zaman bulamıyorum bu aralar, ne de olsa artık Giyçek var! Bu arada Giyçek'in açıldığından bahsetmiş miydim? Neyse Giyçek bir yana, diğer herşey bu yana...



Çok eskiye dayanmayan arşivimden Korkunç Yenge'min Pancake'i. Haftasonuna keyifle başlamanın yegane sebebi. Üstünde küp tereyağı ve maple syrup. Mickey'i versiyonu da cabası.

2 yorum:

Omar dedi ki...

pancake hastası birine bu yapılırmı... Ama tüm yazılarınızı severek takip ediyoruz. Yazmaya devam lütfen:)

wantthefashion dedi ki...

aheeeyyy azımın suları aktı nehir oldu... pancakeli yazılar:D