21 Aralık 2008 Pazar

Brunch



Kuzenler sehre dokulduler. Biri Seattle'dan, biri New York'tan, biri de Edinburg'dan Istanbul'a donduler. Yurtdisinda yasarken, Istanbul'a kisa bir tatil icin donmek ne kadar tatlidir, gecen seneden cok iyi biliyorum sanirim. Yani onlarin neler hissettiklerini tahmin ediyorum. Insan o anda sadece 1-2 haftaligina evine dondugunu unutuyor ve aile ile hasret giderdikten sonra ilkokul, lise, universite demeden dostlarinin hepsini gorme istegi tavan yapiyor.. Istek o kadar yogun oluyor ki, kisi elinden geleni ardina koymuyor, her aksam farkli gruplarla aksam yemegi icin bulusuluyor, kosturup duruyor. Tabi bu durumda, kuzenlere fln sira gelmiyor oyle kolay kolay.

Annem bir aksilik olmasin diye, hemen bir organizasyon yapti gectigimiz pazar. Dayimlari, amcamlari bize davet etti bruch icin.
Guzelcene yenilip icildi, yediklerimize dikkat etmeye yine mola verildi. Butun kuzenler biraraya toplandi, dunyanin dort bi tarafindan havadisler paylasildi. Bu toplantilar yabanci degil sonuc olarak bana ama saf degistirmek enteresan oluyormus. Buyudum ya, artik onlar giden ben Istanbul'u bekleyenim. Ama bunu seve seve yapiyorum, donus yaptigimdan zerre pisman degilim. Onlarin da okullarini bitirip donmelerini dort gozle bekliyorum.

Hiç yorum yok: