26 Mart 2012 Pazartesi

Guerilla Knitting



Emin sayesinde Guerilla Knitting ile de tanıştık. Kendisi bir süredir örgüye merak sarmış, elinde yün ve şişlerle gezmese de, örgü ve pon pon yapımından bahseder olmuştu. Sıraselviler buluşmasına biz de Ayşegül ile katıldık, ucundan elimiz yüne değdirdik.

Yeri geldiğinde annem anneannemin ne kadar iyi örgü ördüğünden bahseder. Kendisi de istese eksik kalmazdı diye düşünüyorum ama Görkem'in doğumundan sonra elini yüne şişe değdirdiğini hatırlamıyorum. Dolayısıyla ben de baya yabancı kalmışım örgü durumlarına.

Guerilla knitting sayesinde örgüyle tanışmak kısmetmiş. Biz gittiğimizde Taksim Gezi Parkı'ndaki kesilmek üzere işaretlenmiş ağaçlara dikkat çekmek için ağaçları kaplayacaklardı. Sonra fotoğraflarını facebookta gördüm ve burda paylaşmak istedim. Dünyanın bir çok yerinde gerçekleştirilen çok renkli ve keyifli bir proje. İnanılmaz başarılı örgü örnekleri yok değil.



Photo: Örgü-t, Laura Hagnäs

Hiç yorum yok: